עריכת דוחות כספיים

 בעלי חברות רבות מבינים את החשיבות של עריכת דוחות כספיים אשר  מהווים את הבסיס החשוב ביותר להתנהלותה של חברה. ניתוח דוחו כספיים מאפשר לבעלי החברה להיות עם היד על הדופק ולקבל תמונת מצב ברורה ובהתאם להביא לשיפור התוצאות העסקיות.

עריכת דוחות כספיים נערכת על בסיס ביקורת חשבונות המבוצעת על ידי הנהלת חשבונות של ספרי החברה. עריכת הדוחות מאפשרת ללמוד על בדיקת יציבות פיננסית של החברה, כושר עמידה בהחזרי הלוואות, ניהול סיכונים ועוד. 

הבנה מלאה של עולם המיסים

אנו מודעים לחשיבות של עריכת דוחות כספיים ברמה המקצועית ביותר.  הדבר מתבצע באמצעות תכנון קפדני הכולל ניתוב הכנסות עבור הוצאות חשובות וגם גידור פעולות החברכ לטובת שיפור היציבות של החברה. משרדנו הוא משרד בעל ותק רב המספק מגוון רחב של שירותים פיננסים ובין היתר עריכת דוחות כספיים עבור חברות רבות.

האני מאמין שלנו הוא כי הפקת הדוחות הכספיים צריכה להתבצע על ידי טובי המומחים אשר להם ניסיון וידע רב בתחום. באמצעות הצוות המקצועי שלנו תוכלו להסיר דאגה מליבכם בכל הקשור למילוי הדוחות בצורה הנכונה ביותר.

מאפשרים לכם להתמקד בעבודה השוטפת

בתור בעלי עסק אתם וודאי רוצים להמשיך ולהצעיד את העסק שלכם למקום טוב ואיכותי ולכן אתם זקוקים לאנשי המקצוע הטובים ביותר אשר ילוו אתכם בכל הקשור להתנהלות הפיננסית של העסק. כאשר חברתנו תהיה לצידכם ותדאג לכל ההיבטים הפיננסים, תהיה לכם האפשרות להמשיך ולעסוק בדבר החשוב ביותר- ניהול העסק שלכם ולהשאיר לאנשי המקצוע שלנו לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

שירות הכולל שקיפות גבוהה

הכנת התוכנית כוללת בין היתר צוות חשיבה אשר מטרתו לאסוף נתונים אודות הפעילות של החברה ובשלב הבא לעבור לניתוח הנתונים וביצוע מחקר מקיף. לשלב זה יש חשיבות מכרעת בפעילות העסקית של החברה ולכן אין לדלג על השלב אלא לבצעו בצורה הטובה ביותר. יתרה מזאת, הכנה של תוכנית עסקית מחייבת למידה של המתחרים והכרת השוק במטרה להגדיר את האסטרטגיה העסקית. לעיתים במסגרת הכנת התוכנית העסקית עשויים להתגלות מכשולים, אך באמצעות סיוע של צוות מומחים ניתן לגבור על כל המכשולים בהצלחה יתרה.

מה אנו מציעים

אנו מאמינים כי שירות איכותי לקהל הלקוחות כולל שקיפות גבוהה ולכן דואגים לעדכן את קהל הלקוחות שלנו בכל שלב במסגרת מתן שירותים פיננסים מתוך ידיעה ברורה כי ידע זה כוח. חברתנו כוללת את אנשי המקצוע בעלי ידע רב בחוקים ובתקנות של מערכת המיסוי בישראל. באמצעות מתן השירותים הפיננסים על ידנו אתם יכולים לחסוך לא מעט הוצאות מיותרות כתוצאה מהגשת דוחות הכוללים טעויות.

מה היתרונות שלנו

בין אם אתם גוף עסקי גדול או קטן, אין מקום לטעויות ולכן קיימת חשיבות רבה לשכור את שירותם של מומחים בתחום על מנת לאפשר לכם להתנהל בצורה הנכונה ביותר. כאשר אתם בוחרים בשירות של חברתנו אתם זוכים לקבלת יתרונות רבים כגון:

פיקוח צמוד:  באמצעות צוות המומחים שלנו אתם זוכים לקבלת פיקוח צמוד על העסק שלכם תוך עדכון שוטף על מצב החשבונות.

 מעודכנים בתקנות המס: צוות החברה שלנו עובד עם היד על הדופק ודואג להתעדכן בתקנות המס החדשות תוך יישום התקנות בניהול הספרים של העסק שלכם. כאשר אתם מקפידים בידנו את עריכת הדוחות הכספיים- אתם יכולים להיות בטוחים כי לא יהיה לכם צורך בפגישה עם רשויות המס בשל העבודה המקצועית שלנו.

מאפשרים לכם ליהנות משקט נפשי

אנו מאמינים כי באמצעות ליווי מקצועי ושירות מכל הלב הלקוחות אשר פונים אלינו ייהנו משירות בעל ערך מוסף ושקט רב. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם לבד במסגרת ניהול הדוחות הכספיים, ההמלצה שלנו היא לא לחכות לרגע האחרון וליצור עימנו קשר לטובת טיפול מקיף. אנו דואגים למילוי הדוחות בצורה המקיפה ביותר ואין אנו ממליצים לבצע זאת לבד בשל הסיכון אשר אתם נוטלים על עצמכם כתוצאה מאי הבנה בתחום הפיננסי. באמצעות הסיוע מטעם חברתנו תוכלו ליהנות משקט נפשי ולהיות בטוחים כי יש מי שדואג לכם בכל הקשור להיבטים הפיננסים של העסק שלכם.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.

יש לך שאלה?

יש לכם שאלה?

מלאו טופס קצר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top
גלילה למעלה
WhatsApp דברו איתנו

תודה!

פרטיך הועברו לבדיקה וברגעים אלה נבדקת זכאותך
נציג יחזור אליך בהקדם עם הפרטים