הנהלת חשבונות וחשבות שכר

הנהלת חשבונות וחשבות שכר
שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר נחשבים לשירותים אשר ניתנים לבתי עסק רבים על ידי מומחים בתחום חשבונאות. בהתאם לכללים אשר מוגדרים לפי החוק כל עסק מחויב לנהל את החשבונות בהתאם לכללים השונים ורוב העסקים נדרשים לעסוק גם במתן שכר לעובדים. לפי כך, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר מוצעים על ידי משרדי רואי חשבון.

מסייעים להישאר עם היד על הדופק
שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר הניתנים על ידי משרדנו מסייעים לכם להישאר עם היד על הדופק בכל הקשור לניהול העסק שלכם. באמצעות המומחים בחברתנו תהיה לכם האפשרות להיות שקטים לגבי פעולות רישום ותיעוד של סך הפעילויות הכספיות של העסק שלכם בצורה המקצועית ביותר על מנת להפיק את המידע עבור רשויות המס וכן עבור משקיעים בבנק ועל מנת לדעת מה קורב בעסק שלכם בצורה הברורה ביותר.

מה כוללים שירותי הנהלת חשבונות

  • ניהול הספרים של העסק בצורה ממוחשבת
  • דיווחים חודשיים בהתאם לדרישה של רשויות המס וביטוח לאומי.
  • הכנה של תלושי שכר
  • הפקה של דוחות רווח והפסד ובדיקה של תחזית המס
  • מעקב על תשלום המקדמות ובדיקה על מנת למנוע מצב של תשלום מס עודף.
  • ייעוץ לקהל הלקוחות

מדוע כדאי לכם לבחור בשירות שלנו

  • שמירה על מקצועיות: משרדנו מקפיד על מתן שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר ברמה הגבוהה ביותר המבוצעים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר להם ניסיון רב שנים בתחום.
  • זמינים עבורכם בכל זמן נתון: במסגרת הטיפול בהנהלת החשבונות אנו מוודאים כי הקהל שלנו זוכה לקבלת השירות המקצועי והטוב ביותר ואנו עושים את כל המאמצעים על מנת להתעדכן בתיק.
    עלות: המחיר אותו אנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו הינו מחיר אטרקטיבי.

לנו ניסיון רב שני במתן שירותי הנהלת חשבונות
לחברתנו ניסיון רב שנים במתן שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר תוך הקפדה על כל הכללים הדרושים. ניהול חשבונות הנעשה בצורה מקצועית מהווה את הלב הפועם של כל עסק ומשרדנו דואג לטיפול מקיף בכל הרבדים של הנהלת חשבונות החל מפתיחת התיקים וכן כלה בדיווחיים שוטפים והכל תוך ליווי אישי אשר חוסך לכם שעות רבות של התעסקויות עם הרשויות השונות- משרדנו מלווה אתכם בכל ההליך.

בעלי יכולת להתמודד עם מגוון רחב של מצבים
הייחודיות של משרדנו באה גם לידי ביטוי ביכולת של צוות העובדים שלנו להתמודד עם מגוון רחב של מצבים חריגים אשר עשויים לעיתים להיווצר בבית עסק בין אם מדובר בעסק מורשה או בין אם מדובר בחברה בעמ.

היכולת של הצוות שלנו לראות מעבר לתמונה הכללית תוך בחינת כל האפשרויות מבחינת תחום החשבונאות עושה את ההבדל בין טיפול מקיף לבין טיפול ברמה הגבוהה ביותר.

תלושי שכר למלצרים
נושא השכר נחשב לאחד הנושאים המהותיים ביותר במסגרת עבודתם של המלצרים ולראייה ניתן לראות לא מעט מלצרים אשר מתלוננים על שכרם. על מנת שהמלצרים יקבלו את השכר אשר מגיע להם ולא פחות מכך, יש עליהם לפנות אל חברה המתמחה בחישובי שכר למלצרים המבוססים על טיפים לעובדים. חברתנו עוקבת באדיקות אשר השינויים השונים תוך עדכון של עריכת תלושי השכר בהתאם לפסיקה החדשה.

איתנו אתם יודעים כי אתם נמצאים בידיים טובות
בשל העובדה כי מדובר בשירות חשוב ביותר, כדאי להפקיד את העסק שלכם בידיים הטובות ביותר של אנשי המקצוע המובילים בתחום אשר יש ביכולתם לנהל עבורכם את השירות בצורה טובה תוך מענה מקיף לכל השאלות שלכם.

בחירה במשרדנו מבטיחה לכם כי תקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר- צוות המשרד יעשה הכל על מנת לוודא כי החשבונות שלכם מנוהלים בצורה הטובה ביותר וכן יעבוד ימים ולילות על מנת לוודא כי תזכו לקבלת פתרון בתחום החשבונאות. כאשר אתם בוחרים בשירות שלנו- אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות וכל ההתנהלות מול רשויות המס מבוצעת בצורה הקפדנית ביותר תוך עמידה בלוחות הזמנים. 

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.

יש לך שאלה?

יש לכם שאלה?

מלאו טופס קצר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top
גלילה למעלה
WhatsApp דברו איתנו

תודה!

פרטיך הועברו לבדיקה וברגעים אלה נבדקת זכאותך
נציג יחזור אליך בהקדם עם הפרטים