סיוע בגיוס אשראי

אחד האתגרים המרכזיים ביותר בקרב בעלי עסקים בא לידי ביכולת ניהול האשראי בהתאם לצרכי העסק שלהם- מדובר בפעולה חיונית לצורך פיתוח ומיצוי מלוא הפוטנציאל של העסק. בעלי עסקים רבים אינם בוחנים בצורה נכונה את הצרכים של העסק שלהם וכך פוגעים באופן משמעותי ביכולת קבלת האשראי בזמן ובתנאים נוחים. נוסף על כך, קיים קושי בהתנהלות מול מוסדות שונים וכן אי הכרה עם ערוצי אשראי העומדים לרשות העסק.

ניהול אשראי

חברתנו מתמחה בליווי וגיוס אשראי עבור בעלי עסקים. הצורך של העסק נבחן בצורה מדוקדקת תוך תרגום לתוכנית פעולה מעשית הכוללת בין היתר פניה אל ערוצי אשראי שונים וכן בחינת יכולת מיצוי האשראי. 
אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח עסקים וקידומם- עסקים רבים במדינת ישראל מהווים מנוע צמיחה עבור המשק ולכן אנו מציעים עבור בעלי עסקים מגוון פתרונות בהתאם לצרכים של העסק שלהם. הפתרונות אותם אנו מציעים נשענים על ניסיון של חברתנו ומאפשרים לצוות המומחים שלנו לגייס אשראי לעסקים רבים תוך בחינת פתרונות יצירתיים על מנת להוביל את העסקים לצמיחה ושגשוג. לצוות המומחים שלנו ניסיון רב ושיטות עבודה מתקדמות וכן קשרים עם מגוון מערכות אשראי לטובת הצרכים של העסק.

ערוצי האשראי הקיימים

אשראי בנקאי
לצורך קבלת  אשראי בנקאי אנשים פונים אל סניף הבנק שלהם ושם נערכת בדיקה הכוללת את היסטוריית האשראי. הבנק עשוי לפעול בהתאם לאינטרסים המתאימים לו ומשמעות הדבר היא אי לקיחת סיכון לטובת רווחים גבוהים. במקרה הזה, ניתן לפנות אל בנקים נוספים לבחינת קבלת קו אשראי

אשראי חוץ בנקאי
בשנים האחרונות בעלי עסקים רבים פונים אל קבלת אשראי חוץ בנקאי. כתוצאה מרפורמות משמעותיות כיום בעלי עסקים בהחלט יכולים לגייס אשראי במסגרת פנייה אל גופים חוץ בנקאיים אשר פועלים בהתאם לרגולציה.

קרנות בערבות מדינה
אופציה נוספת היא לפנות לקרנות בעידוד המדינה. מדינת ישראל מעודדת יזמים ועסקים קטנים ומאפשר להם לקבל אשראי לצורך פיתוח העסק. על מנת לקבל אשראי יש לבצע בחינה מדוקדקת של הקרנות השונות המציעות הלוואות בתנאים נוחים לצורך פיתוח  העסק. ככל שהמחקר יהיה מקיף יותר, כך יהיה ניתן להגדיל את סיכוי קבלת האשראי בצורה אפקטיבית ואף לחסוך בעלויות לטובת מינוף העסק.

פנייה לקרנות דורשת הכנת תוכנית עסקית
יצוין כי פנייה לקרנות המאפשרת מתן אשראי דורשת הכנת תוכנית עסקית מפורטת ולכן יש לבחון היטב את הפוטנציאל העסקי ולזהותו במטרה לפנות אל הקרנות בבקשה לקבלת אשראי.

למה חשוב לפנות אל אנשי המקצוע
פנייה בתחום גיוס אשראי מחייבת הכרה מעשית של הקרנות השונות בין אם מדובר בקרנות בערבות המדינה או קרנות אחרות במטרה לבחון את הקרן המתאימה ביותר ולעמוד בקריטריונים לקבלת אשראי. פנייה אל מומחים בתחום תאפשר זיהוי הזדמנות עסקית בצורה האפקטיבית ביותר במטרה למצות את הפוטנציאל של קבלת אשראי בתנאים הטובים ביותר לעסק.

רוצים להחזיר את השליטה של העסק לידיים שלכם- מוזמנים לפנות אלינו
בעלי עסקים רבים חולמים בגדול, אך כדי לחלום בגדול ולהצעיד את העסק למקום מתקדם יש צורך באשראי.  כיום ישנן דרכים שונות לקבלת אשראי המאפשרות לכם לנהל את העסק בצורה טובה יותר ובכך להביא לשגשוג העסק.

אם אתם רוצים לקחת את השליטה על העסק לידיים שלכם ולא לחכות שהמציאות תדפוק על הדלת שלכם, הרי אתם מוזמנים ליצור קשר והצוות שלנו אשר ישמח לרתום את שנות הניסיון הרבות שלו לטובת סיוע לעסק שלכם על מנת להוביל את העסק שלכם למקום בו הוא ראוי להיות.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.

יש לך שאלה?

יש לכם שאלה?

מלאו טופס קצר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top
גלילה למעלה
WhatsApp דברו איתנו

תודה!

פרטיך הועברו לבדיקה וברגעים אלה נבדקת זכאותך
נציג יחזור אליך בהקדם עם הפרטים