יעוץ מיסויי וחשבונאות

מתלבטים האם זה הזמן המתאים להפוך לחברה בעמ או זקוקים לייעוץ בנושאים כמו מיסוי ומילוי דוחות? חברות רבות מגיעות לשלב מסוים במסגרת ההתנהלות הפיננסית שלהם בו הם צריכים לדעת לקבל החלטות אשר יובילו את העסק שלהם למקום הרצוי הן מבחינת ההישגים והן מבחינת מיצוי זכויות.
בחינה מדוקדקת  מסייעים למנוע מצב של הפסד ולהוביל לטעויות נוספות אשר עשויות לגרום לתהייה מצד אנשי רשויות המס.

בדיקה חיצונית על ידי מומחים בתחום תוביל להסקת מסקנות

על מנת לבחון את ההתנהלות העסקית והחשבונאית רצוי להיעזר באנשי מקצוע בתחום הפיננסי לביצוע בדיקה חיצונית. בדיקה חיצונית של העסק מטעם מומחים בתחום יכולה לתת אינדיקציה לגבי ההתנהלות ולחדד את הנקודות אשר יש לשפר. ייעוץ מעמיק הניתן על ידי מומחים בתחום  דורש הבנה מעמיקה בחוקי המיסוי וכן ראייה עסקית רחבה והבנה של הפעולות החשבונאיות הדרושות להתקיים בעסק ואצלנו תמצאו את המומחים הטובים ביותר אשר בקיאים בעולם המיסוי.

קבלת דוחות על התנהלות השוטפת

במסגרת בדיקה חיצונית על ידי מומחים בתחום תקבלו דוחות על ההתנהלות השוטפת וכן בדיקה של הספרים והדיווחים לרשויות המס. נציין כי במסגרת הבדיקה השוטפת יש התייחסות גם לפעילות העסקית על המרכיבים הנוספים כגון הלוואות ועוד.  הכנות הדוחות עבור החברות מתבצעת תוך הקפדה על כל הפרטים וברמה הגבוהה ביותר הכוללת בין היתר פירוט נכסים והתחייבויות מצד החברות.

בשל המורכבות הטמונה בהגשת הדוחות של חברות, החברות נדרשות להסתייע בשירותי של מומחים בתחום המאפשר הגשת דוחות באיכות גבוהה. עריכת הדוחות בצורה טובה מסייעת להשיג את מטרות החברה ומובילה לשיפור היציבות. הגשת הדוחות על ידי מומחים המבינים היטב את עולם המיסוי מאפשרת לחברה להתנהל בצורה טובה יותר.

 עיבוד המידע נעשה באמצעות דוח הכולל נקודות התייחסות אשר יש לטפל בהן על מנת להוביל את העסק למקום הראוי. אנו מבצעים סקירה של הדוח ביחד איתכם הבעלים של העסק על מנת שתוכלו לראות את התמונה הכללית ולראות היכן יש להשתפר. ההתבוננות המשותפת ביחד עם בעלי העסק מסייעת להבין את המורכבות ומאפשרת ירידה לפרטים הקטנים תוך בחינת הדרכים השונות לטיפול.

אפשרות לערוך חשיבה מחודשת על מנת להפחית את נטל המס

מצב בו העסק גדל ויש רווחים נחשב אופטימלי למדי אך דורש חשיבה מחודשת. ישנן לא מעט דרכים אשר ניתן לבצע תכנון מס במטרה לגרום להפחתה של נטל המס ובין היתר לשנות את מבנה ההתאגדות ועד הפרשה לקופות גמל וקרנות השתלמות. תכנון מס מהווה את אחד הכלים החשובים ביותר בהתפתחות של עסק והמומחים שלנו ישמח לסייע לבעלי עסקים בתכנון מס יעיל.

נשמח להעניק לכם ייצוג מול רשויות המס

אף אחד מבעלי העסקים לא אוהב לעסוק בבירוקרטיה ולעמוד בקשר עם רשויות המס. עם זאת, לעיתים ישנן שאלות שונות ובמקרה הזה אין מקום להתלבט אלא להתייעץ עם מומחים בתחום. ייצוג מטעם חברתנו מול רשויות המס מעניק לכם בתור בעלי עסק יתרון משמעותי ביותר. מומחה מטעם החברה מבין ובקיא היטב בהתנהלות של רשויות המס ויודע כיצד לפעול במטרה להוביל אתכם אל המקום הרצוי ללא גרימת נזק. אנו פועלים בצורה האופטימלית ביותר על מנת להוביל את קהל הלקוחות שלנו אל חוף המבטחים.

 משרדנו מספק מגוון שירותים פיננסים לרבות ייעוץ מיסוי וחשבונאות. האני מאמין שלנו הוא כי הכנת הדוחות וייעוץ לחברות בתחום המיסוי יש לבצע בצורה המקצועית והמקיפה ביותר במטרה להוביל למיצוי הזכויות של החברה מול רשויות המיסים.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.

יש לך שאלה?

יש לכם שאלה?

מלאו טופס קצר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top
גלילה למעלה
WhatsApp דברו איתנו

תודה!

פרטיך הועברו לבדיקה וברגעים אלה נבדקת זכאותך
נציג יחזור אליך בהקדם עם הפרטים