ייעוץ וליווי עולים חדשים

במידה ואתם עולים חדשים או תושבים חוזרים, את המידע הזה חשוב לקרוא! תיקון מספר 163 ו 167 לחוק מס הכנסה קובע כי לתושבים חוזרים או עולים חדשים מגיע פטור מדיווח על הכנסות מחו”ל לתקופה של עשור לאחר ההגעה לארץ.

עולים חדשים או תושבים חוזרים עשויים לצבור במהלך השהייה שלהם בחו”ל נכסים מניבים מסוגים שונים אשר מספקים להם הכנסה נוספת גם לאחר החזרה שלהם לארץ. בהתאם לתיקון בחוק לא חלה עליהם חובת דיווח על ההכנסות.

כיצד גורמים מקצועיים יכולים לסייע

עולים חדשים או תושבים חוזרים המגיעים מדי שנה לישראל והגורמים במדינה עושים את המיטב על מנת להקל עליהם, דבר הבא לידי ביטוי הטבות מיסוי לאחר ההגעה לישראל. כאן נכנס לתמונה ליווי מקצועי של אנשים המומחים בתחום המיסוי על מנת להנחות את התושבים החוזרים או העולים החדשים כיצד לפעול בהתאם לחוקי המיסוי בישראל תוך התייחסות להבדלים בין החוקים של המדינות.

מדוע חשוב להיעזר בשירות של מומחים

לעיתים תושבים חוזרים או עולים חדשים אינם מודעים לזכויות שלהם וכתוצאה מכך הם עשויים להיקלע למבוי סתום בבואם לממש את ההטבות, זאת כי הם עשויים להיתקל בפערים הקיימים בין הנהלים השונים מטעם המפקח על הבנקים לבין ההוראות מטעם רשות המיסים.  על מנת לנהל את ההליך בצורה הטובה ביותר. חשוב שיהיה לצידם מומחה פיננסי בעל ניסיון וידע רב בתחום אשר בקיא בתחום ויש ביכולתו לסייע בהתמודדות מול הרשויות ומול גורמים נוספים. זאת ועוד, הייעוץ הניתן על ידי החברה מסייע לקהל הלקוחות לדעת לקבל החלטות פיננסיות בצורה הטובה ביותר.

מהם המקרים בהם אפשר ליהנות מהתיקון למס הכנסה

עולים חדשים בשנה הראשונה לעלייתם ארצה וכן תושבים חוזרים. במקרה בו בבעלותם נכס מניב כמו דירה אשר נמכרה, הם זכאים לקבלת שכר דירה קבוע. תושב חוזר פטור ממס לתקופה של 5 שנים מהרגע בו הפך לתושב: תושב חוזר פטור ממס על ההכנסות הפאסיביות אשר הופקו מחוץ למדינת ישראל או הכנסות אשר מקורן בישראל ואינן הכנסות מהעסק. הכנסה פאסיבית מוגדרת בתור הכנסה שאינה מהעסק, קרי הכנסות משכר דירה או הכנסות מריבית, זאת בניגוד להכנסה אקטיבית. במקרה בו מדובר בהכנסות פאסיביות של תושב חוזר, ההכנסות פטורות לתקופה של 5 שנים וכוללות בין היתר הכנסות מקצבה, הכנסות מדמי שכירות או הכנסות מתמלוגים. 

הכנסה מעבודה עבור חברה בחו"ל

  תיקון 168 לחוק מס הכנסה קובע כי שכירים העובדים בחברות בינלאומיות בחו”ל במדינות שונת  זכאים לקבלת פטור ממס בזמן בו הם שוהים בחו”ל למטרות עסקים.

תושבים חוזרים בין השנים 2007-2009? המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם

תושבים חוזרים אשר חזרו ארצה בין השנים 2007-2009 זכאים לקבלת סיוע וטיפול לאורך ההליך ומענה על שאלות. יש לכם שאלות? כאן המומחים שלנו נכנסים לתמונה וישמחו לענות לכם על כל השאלות.

מוזמנים לייצור עימנו קצר ולתאם פגישת ייעוץ

 יש לנו מספר דרכים בהן אנו משתמשים על מנת לסייע לעולים חדשים ותושבים חוזרים. המומחים שלנו מתעדכנים לעיתים תכופות בשינויים השונים בחוקי המס- חוקי המס מתעדכנים ואנו שם על מנת ללוות את קהל הלקוחות שלנו.

חשוב מאד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר- אצלנו תמצאו את האנשים היצירתיים והמקצועיים ביותר  אשר ילוו אתכם יד ביד וידריכו אתכם כיצד יש לנהוג ומה לעשות על מנת לאפשר לכם לנהל את הנושא הפיננסי בצורה הטובה ביותר באמצעות הכלים אשר אנשי המקצוע רכשו במהלך השנים.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.

יש לך שאלה?

יש לכם שאלה?

מלאו טופס קצר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top
גלילה למעלה
WhatsApp דברו איתנו

תודה!

פרטיך הועברו לבדיקה וברגעים אלה נבדקת זכאותך
נציג יחזור אליך בהקדם עם הפרטים